بررسی عملکرد هفت ماهه ی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : عباس کرم الهی
یک شنبه 30 مرداد 1400

به قلم ـ فائقه شیرک

هدف از این پیش نوشتار ورود به بحث  عملکرد هفت ماهه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش به سرپرستی  دکتر مهدی عارف است. که بدونه هیچ بودجه و اعتباری در حال جهاد فرهنگی  است.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از ادارت مهم و کلیدی شهرستان شوش است که متاسفانه در طی این چند سال اخیرشاهد مکرر جابه جایی مدیریت اداره بودیم و این موضوع باعث شد که  کاهش فعالیت ها و حتی راکت بودن این اداره باشیم.

اما با ورود نیروی جوان ، مردمی ، دلسوز و فعال و از همه مهمتر کار بلد با اخلاق  دکتر مهدی عارف در طی هفت ماهه خدمت ایشان بر خود وظیفه دانستم مروری بر رزومه و کارنامه درخشانشان در طی هفت ماه اخیر  نقدی داشته باشیم .

عمده وظایف این واحد سازمانی سیاست گذاری فرهنگی و حمایت از برنامه های فرهنگی و هنری  و خانه دوم هنرمندان است که با ورود دکتر مهدی عارف این نیروی جوان ، مردمی ، فعال ، دلسوز و کار آمد باعث شد که اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی در شهرستان شوش احیا شود .

عمده وظایف این واحد سازمانی سیاست گذاری فرهنگی و حمایت از برنامه ها ی فرهنگی ، هنری است که بارها درخشش هنر مندان و فرهیختگان شهر مان را شاهد بودیم .

شمه ای از فعالیت های و عملکرد  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی:

دکتر مهدی عارف با هماهنگی شبکه ی بهداشت ودرمان شهرستان شوش جهت «واکسیناسیون خبرنگاران ، دومین شهرستان از استان خوزستان را رقم زد   ـ رونمایی از کتاب های نویسندگان  ـ برگزاری و آیین تجلیل از خبرنگاران ـ  برگزاری شب شعر  و شعر سال ـ راه اندازی و ساماندهی  مجددا برخی انجمن ها مانند انجمن شعر که چند سالی در کما به سر می بردند ـ  برگزاری مرتب و ماهانه  شورای فرهنگ عمومی ـ برگزاری مراسمات عزاداری محرم با تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا ـ نشست صمیمی با امام جمعه و برقراری تعاملات بالا با ادارات خصوصا  دوایر متولی فرهنگ و  اهالی رسانه ـ پیگیری تاسیس چند موسسه مانند انتشاراتی شهرستان شوش و خانه مطبوعات و..... تلاش برای راه اندازی جهادگران خبر توسط انجمن روزنامه نگاران ـ برگزاری کارگاه آموزش فن بیان در دو سطح ابتدایی و مقدماتی برای اولین بار در شهرستان شوش ـ برگزاری کارگاه آموزش بازیگری زیر 16 سال برای اولین بار ـ ساماندهی کانون های فرهنگی تربیتی مساجد و گرفتن مجوزات الکترونیکی کانون ها و تاسیس ۱۰ کانون جدید در طول ۶ ماه ـ انجام کارهای عمرانی اداره و زیباسازی فضای فیزیکی اداره و ایجاد نمایی جدید ـ پیگیری و ایجاد ارتباط قوی با مسئولین اداره ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان  و برگزاری جلسات مکرر با آنان ـ  ساماندهی و انجام تعمیرات تالار نیایش و راه اندازی مجدد ـ آماده سازی سینمای دیجیتال که مقرر بود با رونمایی فیلم دینامیت افتتاح گرد که به دلیل فرا رسیدن ماه محرم الحرام  و شدت یافتن کرونا در موج پنجم به تعویق افتاد ، ـ جشنواره و تجلیل از فعالان قرآنی با همکاری اوقاف و اداره تبلیغات ـ نوشتن تفاهم نامه با چند اداره ، تاسیس گروه جهادی هنرمندان  و خبرنگاران جهادی » و فعالیت های دیگر که ان شالله متعاقبا توسط روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در گزارش ۶ ماهه ارائه خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 1224
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.